Najnowsze wydanie

MÓJ DOM 5/2013

Spis treści
Mój dom e-wydanie

Mój Dom Zamówienie

Skrót artykułów

Katalog firm

Reklama w serwisie

Cennik reklam zamieszczanych na stronie internetowej.
Otwórz cennik i opisy


reklama


reklama
Bauder - systemy dachowe

Otwarcie nowej siedziby Kärcher Sp. z o.o. w Krakowie, , w jubileusz 20-lecia Kärcher w Polsce.

 

 

Kärcher w Polsce ma dziś już za sobą 20 lat działalności i jest coraz bardziej rozpoznawaną marką. Firma stale powiększa swoją ofertę o nowe produkty. W dwudziestolecie działalności firmy na polskim rynku, została otwarta 17 czerwca w Krakowie nowa siedziba firmy wraz z salonem sprzedaży prezentującym szeroką gamę wyrobów.

Uroczystego otwarcia dokonali Dyrektor Kärcher Sp. z o.o. – Jacek Olko, Prezes Zarządu Alfred Kärcher GmbH – Hartmut Jenner,Członek Zarządu Alfred Kärcher GmbH - Dieter Grajer oraz Radny Miasta Krakowa- Adam Migdał.

Salon sprzedaży na ponad 300 metrach prezentuje całą gamę urządzeń i produktów Kärchera.Obecnie firma Kärcher przeprowadza drugą w swej historii szeroko zakrojoną zmianę kolorystyki produktów do profesjonalnych zastosowań, ale dla polskich użytkowników to pierwsza tak istotna zmiana! Podobnie jak w 1974, kiedy zmieniono kolor produktów z niebieskiego na żółty, także obecne działania to znacznie więcej niż nowy design - urządzenia profesjonalne Kärcher, od stycznia 2013 w kolorze antracytowym, są elementem realizacji strategii firmy ukierunkowanej na klienta.

 Wizualne rozróżnienie oferty profesjonalnej (antracyt) i asortymentu dla konsumentów (kolor żółty) jest korzystne w procesie sprzedaży. Łatwiej doradzać klientowi, kiedy już na pierwszy rzut oka rozróżni on produkt dedykowany przez producenta do domowych porządków od produktu do zastosowań w przemyśle, rolnictwie, budownictwie czy w innych branżach. Kompletny nowy układ kolorystyczny (antracyt obudowy, odmienne kolory dla elementów obsługowych) wspiera intuicyjną obsługę urządzenia, a to zwiększa komfort pracy użytkownika i serwisanta. Wszystkie elementy obsługowe urządzeń potrzebne w procesie czyszczenia mają żółty kolor. Natomiast elementy obsługowe związane z konserwacją i serwisem wyróżnia kolor jasnoszary. Zarówno żółty jak i jasnoszary kolor są bardzo czytelne na tle antracytowej obudowy urządzeń. Dodatkowo antracytowy kolor urządzeń profesjonalnych dyskretnie „wkomponowuje” urządzenie i pracę nim wykonywaną w otoczenie, nie zwracając niepotrzebnie uwagi osób postronnych. Zabrudzenia na urządzeniach antracytowych są widoczne później niż na jasnej żółtej obudowie, co pozwala ograniczyć nakłady na ich częste czyszczenie.

Kärcher Center to urzeczywistnianie idei jaką jest zapewnienie w miejscu sprzedaży najlepszejobsługi klienta, gwarantującej optymalny dobór technologii Kärcher do konkretnych potrzeb kupującego. Formuła sklepów Kärcher Center rozwijana jest w ramach strategii korporacyjnej Kärcher, jaką jest zbudowanie globalnej sieci sklepów, które w każdym miejscu na świecie poprzez jednorodną wizualizację graficzną i system organizacji sprzedaży będą z łatwością rozpoznawane przez potencjalnych klientów. Każdy Kärcher Center staje się wizytówką firmy, poświadczającą pełny zakres kompetencji Kärcher od etapu produkcji urządzeń czyszczących, poprzez ujednoliconą prezentację oferty handlowej Kärcher w miejscu sprzedaży, profesjonalne doradztwo i sprzedaż aż po serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

 

 

Otwarcie nowej siedziby Kärcher Sp. z o.o. w Krakowie